
We beginnen bij het begin: bij jóu.
Wie ben je eigenlijk? Wat is het ‘waarom’ of het doel dat jou drijft. Wat is je missie? Bij het maken van een website is het van het allergrootste belang om dit helder te hebben, want …
Mensen kopen niet wát je doet, ze kopen waaróm je het doet.
Formuleer jouw missie
Je wilt het verschil maken in de wereld. Je loopt soms over van de ideeën en weet niet waar te beginnen. Hoe geef je het vorm? Hoe neem je de juiste beslissingen?
Het gaat bij keuzes maken niet alleen over de praktische dingen, noem het de buitenkant, je strategie, je diensten en producten. Veel meer gaat het over de binnenkant: de processen die zich diep van binnen bij jou afspelen. De weg naar buiten start van binnen: de verbinding met je ziel.
Van daaruit vind je je eigen weg naar buiten. De blauwdruk van je ziel neem je mee. Dat is wat de mensen zien en wat ze uiteindelijk inspireert. Het gaat ze niet om jouw fantastische marketingcampagne of superaanbieding, maar wat je laat zien van jezelf. Dat is doorslaggevend.
Wat roept jouw ziel je toe? Waartegen zeg jij JA?
Begin met het WAAROM
Zet de eerste stap voor het vinden van je missie. Het is een reis die werk en geduld vergt, maar altijd zeer de moeite waard is. Het brengt je dichter bij je zielsbestemming. En als je je bestemming leeft maak je contact met de onbenoembare en oneindige bron van energie en liefde.
Benieuwd naar jouw missie?